Promocja Sri Lanki

Promocja Sri Lanki

KLIENT

Biuro Rozwoju Turystyki Sri Lanki to agencja powstała przy Lankijskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych, która jest odpowiedzialna za promocję Sri Lanki za granicą jako idealnego kierunku turystycznego. W ramach swoich działań BRTSL odwiedza inne kraje i promuje region na spotkaniach z branżą turystyczną.

NASZE ZADANIE

Zadaniem agencji była organizacja promocja Sri Lanki w Polsce i na Węgrzech wśród tour operatorów i biur turystycznych. Spotkania branżowe odbyły się w ramach tygodniowego RoadShow w trzech miastach – Warszawa, Kraków, Budapeszt.  Celem spotkań było ukazanie Sri Lanki z perspektywy ciekawej destynacji  turystycznej oraz nawiązanie relacji biznesowych pomiędzy uczestnikami eventów – w tym przedsiębiorcami ze strony lankijskiej. Wydarzenia w Warszawie i Krakowie odbyły się pod patronatem Jego Ekscelencja Tissa Wijeratne, Ambasadora Sri Lanki w Polsce.

REALIZACJA

Agencja była odpowiedzialna za kompleksowe zrealizowanie wydarzenia oraz rekrutację uczestników – łącznie ponad 200 tour operatorów. Promocja wzbogacona została dodatkowo o działania public relations. Łączenie w wydarzeniach uczestniczyło ponad 50 dziennikarzy. W ramach działań promocyjnych wygenerowanych zostało 206 publikacji w Polsce i na Węgrzech.

Info
Date:

12 lipca 2018