Credit Agricole

Klient

Credit Agricole Bank Polska to bank, który stawia na klientocentryczność. Jednym z elementów tej strategii jest cykl eventów skierowanych do studentów w całej Polsce.

Nasze zadanie

Agencja była odpowiedzialna za opracowanie nowej koncepcji, realizowanego w poprzednich latach programu „Świeża krew do pierwszej pracy”, który skierowany jest do studentów i młodych ludzi. Do zadań Goodfellas Group należało wypracowanie nowej strategii komunikacji, stworzenie odświeżonej identyfikacji wizualnej oraz materiałów promocyjnych. Dodatkowo agencja przygotowała nowy layout strony internetowej dopierwszejpracy.pl, a także zajmie się komunikacją w kanałach społecznościowych. Agencja odpowiadała także za kompleksową obsługę 20 wydarzeń edycji jesiennej – od przygotowania koncepcji wydarzeń, przez ich produkcję po logistykę.

Realizacja

Przemierzyliśmy Polskę wzdłuż i wszerz – na liczniku mamy ponad 6500 przejechanych kilometrów. Zorganizowaliśmy 20 eventów w ciągu 50 dni. Odwiedziliśmy 16 różnych uczelni wyższych i wrocławskie Targi Pracy Career Expo. Stworzyliśmy mobilną strefę, zbudowaną z czterech różnych części – strefy dla doradców HR oraz Coacha, strefy Chillout, strefy ładowania akumulatorów oraz strefy doradców banku. Dodatkowo zajęliśmy się komunikacją akcji na Facebooku, przygotowaliśmy wszystkie materiały reklamowe i promocyjne, a także kompleksowo obsługiwaliśmy każdy event – od montażu, przez realizację, aż po demontaż i logistykę/transport.

Kolejna edycja akcji zaplanowana jest na wiosnę 2018 roku. Do zobaczenia!