Klient
Mazovia – Samorząd Województwa Mazowieckiego był organizatorem Targów Nauki i Kooperacji, których celem było stworzenie platformy komunikacji i współpracy pomiędzy przedsiębiorcami oraz instytucjami z sektorem naukowym prowadzącym działalność innowacyjną. Impreza miała miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Nasze zadanie
Naszym zadaniem była kompleksowa realizacja eventu na Stadionie Narodowym w Warszawie oraz jego promocja. Dodatkowo byliśmy odpowiedzialni za stworzenie identyfikacji wizualnej wydarzenia.
Realizacja
Z uwagi na to, iż celem targów było stworzenie platformy do komunikacji środowiska biznesowego i naukowego, zdecydowaliśmy silnie podkreślić te dwa filary projektu w naszej identyfikacji. Konstrukcja logotypu oparta została na dwóch wzajemnie napędzających się kołach – podobnie jak ma to miejsce w świecie nauki i biznesu. Promocja wydarzenia odbyła się w mediach ogólnopolskich, regionalnych oraz branżowych.