Klient
Na zlecenie agencji Kalicińscy, w ramach Alpro Summer Road Show mieliśmy okazję stworzyć dwie strefy promocji marki Alpro. Uczestniczyliśmy w X Biegu Wegańskim oraz Wege Festiwalu na Agrykoli.
Nasze zadanie
Zadaniem agencji było opracowanie strategii komunikacji marki Alpro, poprzez realizację eventów, dobór odpowiednich wydarzeń dla określonej grupy docelowej oraz opracowanie mechanizmów samplingu. Agencja odpowiadała za produkcję dwóch stoisk wystawienniczych, opracowanie scenografii i aranżację. Przeprowadziliśmy także rekrutację i szkolenie hostess, których zadaniem był sampling produktów Alpro. Dodatkowo nasi animatorzy zapewnili atrakcje dla dzieci, w tym wystąpienia na scenie. Wsparliśmy również kreację marki poprzez usługi dodatkowe, takie jak produkcja materiałów wystawienniczych i brandingowych.
Realizacja
Realizacja obejmowała pełną logistykę wydarzeń, wdrożenie aktywacji samplingowych i edukacyjnych. Łącznie podczas dwóch wydarzeń strefę odwiedziło kilka tysięcy osób.