Akademia Technologii Play 2019

Klient

Klientem była firma PLAY, sieć telefonii komórkowej w Polsce działająca od 2007.

Nasze zadanie

Zorganizowaliśmy tygodniowe roadshow w pięciu miastach – Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków i Warszawa w ramach Akademii Technologii Play. Wydarzenie zgromadziło niemalże 700 pracowników punktów sprzedaży oraz contact center. Celem konferencji było przekazanie wiedzy technologicznej z zakresu nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych. Byliśmy również odpowiedzialni za kontakt z producentami technologicznymi, m.in. Huawei, Samsung oraz LG. Do naszych zadań należało także stworzenie identyfikacji wizualnej oraz wykonanie materiałów brandingowych.

Realizacja

Zakres zadań obejmował m.in. zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, produkcja identyfikatorów i koszulek, transport rzeczy organizatora, rezerwacja sal konferencyjnych, cateringu i noclegu, rekrutacja i szkolenie hostess, obsługa konferencji, koordynacja rozlokowania wystawców, transport grupy uczestników, zapewnienie obsługi foto i video.