Dni Otwarte Jungheinrich online

Klient

Jungheinrich Polska

Realne rozwiązania intralogistyczne w wirtualnym świecie, czyli Dni Otwarte Jungheinrich online.

“Dni Otwarte Jungheinrich na stałe wpisały się do kalendarza wydarzeń branży intralogistycznej. Tym razem po raz pierwszy najnowsze rozwiązania wewnątrzmagazynowe przedstawione zostały online.”

✔️ wykłady ekspertów
✔️ przedstawienie oferty targowej
✔️ dyskusje i wymiana doświadczeń
✔️ scena główna
✔️ 6 stoisk tematycznych
✔️ ponad 50 pokoi konsultacyjnych

Nasze zadanie

Zadaniem naszego zespołu było stworzenie kreacji graficznej wydarzenia, przygotowanie strony wraz z formularzem rejestracyjnym oraz dostosowanie platformy online to potrzeb targowych Klienta. Dodatkowym zadaniem KDK Events było przygotowanie wysokiej jakości filmów promocyjnych oraz warsztatowych. Nasz zespół zadbał kompleksową produkcję i reżyserię Dnia Otwartego Jungheinrich. Wydarzenie składało się z wykładów prowadzonych na scenie głównej, 6 jednocześnie działających stoisk tematycznych a także ponad 50 pokoi konsultacyjnych doradców handlowych Jungheinrich. Klienci firmy mieli możliwość zapoznać się z nowinkami ze świata intralogistyki, skonsultować swoje dotychczasowe wybory a także poznać ofertę targową Jungheinrich.
Targi z definicji to wydarzenia wystawiennicze połączone bezpośrednio ze sprzedażą. W dobie pandemii bardzo ważnym jest zachowanie dotychczasowych relacji z Klientem i pozyskiwanie nowych możliwości rozwoju firmy. Dbając o potrzeby Klienta przygotowaliśmy platformę, która oddawała atmosferę i realia offlinowych targów.
Wspólnie zadbaliśmy o wprowadzenie Klientów Jungheinrich do żółtego świata wózków widłowych bez wychodzenia z domu! 

Czas trwania konferencji: 1 dzień