IPMA Global Best Practice Week

Klient

International Project Management Association 

IPMA Global Best Practice Week to sześciodniowa międzynarodowa konferencja, której celem było skupienie się na kompetencjach, których desperacko potrzebujemy w tych trudnych czasach. Tymi kompetencjami są m.in. przywództwo, zarządzanie zmianą, coaching i mentoring, praca zespołowa (zwłaszcza z zespołami rozproszonymi), komunikacja, adaptacja, i wiele innych. Dni podzielone zostały tematycznie. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w wykładach i warsztatach na czterech równolegle działających scenach z zakresu: 

I Dzień – Przywództwo
II Dzień – Zwinność i elastyczność zarządzających projektami
III Dzień – Zmiany i nowe trendy pracy
IV Dzień – Różnorodność i włączenie społeczeństwa
V Dzień – Zrównoważony rozwój
VI Dzień – Zasoby oraz innowacyjność

Nasze zadanie

Zadaniem KDK Events było przygotowanie animacji promujących wydarzenie i możliwości platformy internetowej, przygotowanie platformy i reżyseria konferencji. Ponadto zadaniem naszego zespołu była komunikacja i przygotowanie techniczne ponad 90 prelegentów występujących podczas konferencji. KDK Events odpowiedzialne było również za przygotowanie nagrań z każdego prowadzonego warsztatu.
Uczestnicy w zależności od otrzymanego dostępu mieli możliwość wziąć udział w sesjach oraz wykładach na czterech równoległych scenach, a także warsztatach z podziałem na małe grupy uczestników. Dodatkowo każdy z uczestników mógł zagrać w grę “Speed friending”, żeby poznać i zintegrować się z pozostałymi uczestnikami oraz prowadzącymi szkolenia, spotkać się w otwartych pokojach w przerwach pomiędzy wykładami, a także obejrzeć galę przygotowaną w pełni w naszym studio nagrań. Ponadto platforma, którą przygotowaliśmy dla naszego Klienta zawierała takie elementy jak zakładka promocyjna kolejnych wydarzeń Klienta, przestrzeń do dzielenia się materiałami prelegentów, miejsce do promowania swoich osiągnięć oraz swojej firmy.

✔️ 6 dni
✔️ ponad 90 prelegentów z 70 krajów
✔️ 4 równolegle działające sceny
✔️ 3 pokoje “masterclass”
✔️ materiały szkoleniowe do wielokrotnego użytku
✔️ możliwości networkingowe i integracyjne
✔️ przestrzeń do promocji kolejnych wydarzeń
✔️ profesjonalne studio nagrań

Podobno gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść… U nas mieszanka wybuchowa ponad 90 prelegentów z całego świata, a nam tylko ślinka leci na myśl o kolejnych możliwościach rozwoju. A całemu wydarzeniu przyświecało hasło DARE to go WORLDWIDE!